Darrerament, tenc coneixement de què el tema d'avaluació ha aconseguit dur molts de debats a totes les famílies...
Per això, com a tutora dels vostres fills vull compartir uns pensaments que pens, són de molta ajuda pel treball diari amb els nins.
Esper ajudar-vos a compartir una nova idea d'avaluació ón el NIN ÉS EL CENTRE de tot l'aprenentatge i tot l'envolta per ajudar-li dia a dia...
L’avaluació esdevé un procés, tot i que encara es confon avaluació contínua amb “contínua avaluació” (avaluar NO ÉS IGUAL A exàmens).
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9PVIpKzXi-_ipjDPTah5Tre9McHmWYs1G0EPMecR2KxJOOZWuNTzKjh_nJnNRatahat5_SMSZZeOdpAD3P8Cw3JwdG53Ud05WyrHeFHk9fjO1wXcQfWZwI682FXD6EtLQoTs4denVMLk/s200/43.jpg)
És tant important o més, avaluar el procés que l’alumnat ha seguit per a aprendre com els continguts apresos (resultats).
La seva gestió ha de ser compartida per l’alumnat i pel professorat:
- per a l’alumnat és una eina per aprendre a través dels encerts, errors i oblits
- per al professorat permet identificar les dificultats i progressos de l’alumnat per adaptar la seqüència didàctica a les seves necessitats.
Quan el procés d’avaluació té una funció pedagògica l’avaluació sumativa es tradueix en bons resultats.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.