sábado, 28 de marzo de 2020

SETMANA 30 MARÇ - 3 ABRIL

Estimades famílies!
Bon dia a tots!  En primer lloc vull agraïr-vos a tots l'esforç d'aquestes setmanes, vull dir que estic molt molt contenta del treball que han fet en general els nins de la classe, participen a les activitats proposades, contesten els debats i acaben les feines que anam marcant.  És un luxe veure que s'han adaptat a la situació i que han entés perfectament quin és el seu paper aquest temps!  I això estic segura no sería possible sense la col.laboració de les famílies que els hi donau suport i ajuda en tot moment.

He procurat estar en contacte amb ells i, ahir divendres vaig demanar com es sentien, què tal el treball des de casa. Vaig veure que es troben bé, el treball ho treuen bé i sense grans problemes, així que estic molt contenta!.  Jo sempre els hi dic lo mateix, és normal si un dia per situacions familiars o el que sigui no podeu entrar a fer una tasca però vosaltres sou els responsables de trobar un altre moment per fer-la i no quedar-vos darrera!  És molt important fomentar la seva responsabilitat en aquests moments i veig que en general així és.

Adjunt un HORARI orientatiu per la propera setmana, ells ja saben que és orientatiu perquè s'horari a casa ho fan ells, els hi he dit moltes vegades que lo més bo és fer un treball, aixecar-se anar a fer una volta i tornar etc. perquè fer petites aturades els hi ajudarà a assolir millor el treball, però cada casa és un món així que cadascú s'ha d'organitzar com millor els hi vagi!

Per qualsevol dubte, per favor, ja sabeu que estic a la vostra disposició, debora.ruiz@santfrancesc.net

MOLT BONA SETMANA A TOTS!
"UN DIA MÉS, UN DIA MENYS!"


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.